تلویزیون سامسونگ 65Q70a،تلویزیون کیولد Q70a، Qled Q70a، قیمت تلویزیون Q70a
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تقویت کننده صدای فعال Ava

برندهای مختلفی در بازار وجود دارند و هر برند خود انواع مدل های مختلف تلویزیون را تولید می کند و آن ها را به گروه های متنوعی تقسیم بندی کرده است که در نهایت چیزی جزء سردرگمی برای افرادی که می خواهند تلویزیون بخرند به دنبال ندارد. ال جی، سامسونگ و سونی به تنهایی نزدیک به 80 درصد تولیدات تلویزیون و فروش آن را در بازار در دست دارند؛ چه چیزی دی این برندها مشترک است که توانسته اند این درصد از سهم فروش را به خود اختصاص دهند؟ در این مطلب قصد... به گزارش فرارو، سامسونگ سالانه تعداد زیادی تلویزیون خانگی را روانه بازار می‌کند.

تلویزیون کیولد سامسونگ 65Q70A با ضخامت فقط 27 میلی متر ، از نمای فوق العاده نازکی برخوردار است و به گونه ای طراحی شده است. همچنین تلویزیون سری 7 سامسونگ مدل 2021 بدون حاشیه های بزرگ بوده و مدیریت کابل داخلی برای کمک به کاهش شلوغی نیز به کار رفته است و می توانید چیدمان بهتر کابل های پشت تلویزیون استفاده کنید. از مجموعه تلویزیون های سری 7 برند سامسونگ بوده که از پنل QLED و کیفیت تصویر 4K برخوردار می باشد.

از نوع VA می باشد که می تواند زاویه دید گسترده ای را در اختیار کاربر قرار دهد. برای بهبود محتوای تصویر نیز از فناوری Quantum HDR استفاده شده است که این تکنولوژی از فرمت های HDR10 Pro و HLG پشتیبانی می کند. دوست گرامی این دو تلویزیون تفاوت چندانی با همدیگر ندارند بلکه در یک سری جزئیات Q70a بالاتر می باشد. همچنین دارای زاویه دید بالاتر، زمان پاسخگویی بهتر و در محتوای HDR روشن تر می باشد. از طرفی دیگر Q70A دارای تکنولوژی صدای OTS و Q-Symphony Lite میباشد اما در تلویزیون Q70T از این تکنولوژی بهرمند نمی باشد. تلویزیون 65Q70A با ایجاد زاویه دید گسترده بر لیست جذابیت‌های خود می‌افزاید.

صداهای غیر منتظره و سر و صداهای پس زمینه در منزل مانند صحبت کردن افراد در حین پحش فیلم یا برنامه های حساس می توانند تجربه مشاهده و شنیدن صدای تلویزیون را مختل نمایند. و تنظیم دقیق نور پس زمینه کنتراست و کیفیت رنگ تصاویر را افزایش می دهد بنابراین همواره شاهد رنگ هایی واقعی و عمق تصویر بیشتری خواهید بود؛ به صورتی که رنگ های روشن را روشن تر و رنگ های تیره را عمیق تر مشاهده خواهید نمود. یکی از هدف های مهم ما از ابتدای کار تا کنون ارائه آموزش های کاربردی و درست در زمینه لوازم خانگی است.

برنامه های رایگان سامسونگ پلاس در تلویزیون سامسونگ 65Q70a

این همان چیزی است که سازندگان تایزن با خود گفتند و بنابراین من می توانم هر آنچه را که بیشتر استفاده می کنم در موقعیت مورد علاقه خود پرونده و ذخیره کنم. در آنجا من می توانم به هیچ وجه انتخاب کنم که آیا می خواهم به عنوان مثال تلویزیون زنده ، Netflix تماشا کنم یا در YouTube گشت و گذار کنید. اگر به دنبال چیز جدیدی هستید ، باید از یک نمای کلی به دنبال آن بروید و بتوانید دوباره آن را در پایین صفحه قرار دهم. به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در تولید این دستگاه روز به روز شاهد آن هستیم که قطر آن بزرگ‌تر و ضخامت آن کاهش می‌یابد. عوامل مختلفی همچون نوسان برق، ضربه بیرونی، دمای محیط، استفاده بی رویه و....

توجه داشته باشید که ویژگی فضای دید بازی گسترده‌تر تنها برای بازی‌های فوق العاده گسترده و بازی رایانه‌ای در دسترس خواهد بود. اجرای بازی HDR نیز بر روی صفحه تلویزیون بدون پرش و با حداقل تاخیر خواهد بود. همچنین با پشتیبانی ویژگی FreeSync Premium Pro لرزش و بریدگی صفحه به حداقل رسیده و بازی روان و سریع اجرا خواهد شد.

ال ای دی

به این ترتیب ، شما به معنای واقعی کلمه با صدا احاطه خواهید شد ، که به شما امکان می دهد سرگرمی تلویزیونی برابر با تجربه سینما را تجربه کنیدتصاویر با کیفیت به کنتراست فوق العاده متعادل نیاز دارند. این امر توسط تلویزیون هوشمند سامسونگ ، فناوری Direct Backlight مراقبت می شود ، که به طور خودکار صحنه به صحنه را تنظیم می کند تا تصویر به حداکثر تاریکی و نور برسد. یکی از قدرتمندترین کمپانی های جهانی که در طی سالیان متمادی توانسته بهترین محصولات را با توجه به اقتضای بازار و پیشرفت تکنولوژی و صنعت به دنیا عرضه نماید کمپانی بی نظیر سامسونگ می باشد که در این برهه زمانی توانسته پاسخگوی بسیاری از نیازهای کاربران از تولیدات هوشمند باشد. تلویزیون سامسونگ QLED 65Q70A از مدل تلویزیون هایی می باشد که قابلیت ها و فناوری های پیشرفته ای را به خود اختصاص داده است و طبق آنها به یکی از برترین مدل تلویزیون های سامسونگ 2021 تبدیل شده است.

سیستم بلندگوی ادغام شده در Q70A یک سیستم صوتی 2 کاناله 20 واتی است که کیفیت صدای خوبی را ارائه می دهد. کیفیت صدا همچنین توصسط OTS Lite بهبود داده می شود که می تواند حرکت در هر صحنه را برای صدای واقعی تر دنبال کند. ما همچنین می توانیم سیستم AV پیشرفته تری را برای بهره مندی از فرمت های صوتی با کیفیت بالاتر تنظیم کنیم چون تلویزیون سامسونگ Q70A از قبل از eARC پشتیبانی می کند.

تلویزیون سامسونگ Q70A از پلاستیک ساخته شده است و پایه آن به خوبی وزن تلویزیون را نگه می دارد. از طرف دیگر ، به لطف OTS Lite ، که توسط هوش مصنوعی طراحی شده است ، می توانید صدای فراگیر را با Dolby Digital Plus و موقعیت یابی صدای عالی شبیه سازی کنید. حال ، اگر صدای خوب ، قدرتمند و باس بسیار جدی را دوست داریم ، خرید نوار صدا یا تجهیزات فراگیر ضروری است.

سیستم صوتی و قدرت صدا

به همین منظور همواره کوشیده ایم در کنار معرفی محصولات به بررسی بی طرفانه هر کدام از آن ها بپردازیم. در کنار توان صوتی مناسب این بلندگوها، کمپانی سامسونگ 2 ویژگی Active Voice Amplifier و Q-Symphony را نیز در طراحی آن مورد استفاده قرار داده تا به این طریق برتری‌هایی به این محصول 2021 ببخشد. مهم‌ترین تفاوت ظاهری این محصول 2021 سامسونگ به شکل پایه‌ی آن مربوط می‌شود و طراحان سامسونگ برای این تلویزیون از یک پایه‌ی مرکزی استفاده کرده‌اند که از 2 قسمت تشکیل شده است. یک پایه‌ی مشکی رنگ و مستطیل شکل به پشت بدنه متصل شده و قسمت دوم آن که صفحه‌ای مشکی رنگ و باریک می‌باشد؛ بر روی سطح میز قرار می‌گیرد.

قابلیت جذاب کاربردی Ambient Mode+ در صورتی که تلویزیون خاموش شدن، فعال شده و به جای نمایش یک صفحه خاموش و سیاه عکس پیش فرض یا از پیش تعیین شده دلخواه تان را نمایش می دهد. این قابلیت که به حالت گالری نیز مشهور است، تلویزیون را در حالت خاموش مانند یک قاب عکس بسیار زیبا و با کیفیت نشان می دهد، که استایلی عالی و دیزاینی خاص را به اتاق پذیرایی تان می بخشد.

با این حال ، زاویه دید بسیار باریکی دارد ، بنابراین برای تماشای با یک گروه بزرگ در یک چیدمان وسیع مناسب نیست. این ورودی برای بازی و استفاده به عنوان یک مانیتور رایانه بسیار کم است ، اما نرخ تازه سازی 60 هرتز ، زمان پاسخ دهی تا حدودی کند و عدم پشتیبانی از VRR ممکن است برخی را ناامید کند. متأسفانه ، در حالی که دارای نسبت کنتراست عالی و طیف رنگی عالی است ، کم نور محلی ندارد و به اندازه کافی روشن نمی شود تا یک تجربه HDR واقعی را ارائه دهد. تکنولوژی +HDR 10 اجازه می دهد تا هر صحنه را برای تزیین تمام جزئیات مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم. از ترکیب این تکنولوژی و تخصص ما، کوانتوم HDR به شما امکان می دهد از تصاویر و احساسات خالص در صحنه های تاریک مانند صحنه های پر جنب و جوش لذت ببرید.

در میان تلویزیون های کیولد سامسونگ، این تلویزیون بالاتر از تلویزیون سامسونگ Q60A و پایین تر از تلویزیون سامسونگ Q80A قرار می گیرد. این تلویزیون همگام با تلویزیون کیو 60 آ با تلویزیون های کیولد دیگر تفاوت هایی را دارند. در تلویزیون Q70A و Q60A از فناوری Dual LED استفاده شده است که در بقیه این فناوری وجود ندارد. به هر صورت تلویزیون Q70A با کنتراست بالا و روشنایی تصویر بالایی که دارد می تواند رقیب تلویزیون سونی X8000J سونی تولید 2021 و یا تلویزیون ال جی Nano86 باشد.

وجود این دستیارهای صوتی به شما این امکان را خواهند داد بتوانید توسط صدای خود تلویزیون را کنترل کنید و فعالیت های مربوط به تلویزیون را با صرفه جویی در زمان و به سهولت انجام دهید. با کمک این دستارهای صوتی با تلویزیون خود صحبت کنید، در مرورگر اینترنت به جستجوی محتوای مورد نظر خود بپردازید، به دنیای محتوای مجازی و اینترنت دسترسی یابید و جدیدترین ویدیوها و سریال های روز دنیا را جستجو کنید و ببینید.




:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
:: برچسب‌ها: تلویزیون سامسونگ 65q70a , قیمت جدیدترین تلویزیون سامسونگ 2019 , تلویزیون سامسونگ q70 , سامسونگ q70a , قیمت تلویزیون سامسونگ q70 65 , تلویزیونq70a , خرید تلویزیون سامسونگ 55q70a , لیست قیمت تلویزیون 65 اینچ , لیست قیمت تلویزیون 65 اینچ سامسونگ , خرید تلویزیون 4K QLED سامسونگ مدل 65Q70A ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : Triple Adorable
ت : دو شنبه 29 آذر 1400
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی